fredag, juli 13, 2012

Följ med på min kort kavalkad.....

Var hos Cicci på Cili in papers i Göteborg förra veckan.
Alltid lika trevligt... och som vanligt ser jag till att det hamna grejer i andras varukorgar...och Cicci tappert försöker fylla min... Jag är inte lätt flörtad men det finns så mycket fint där...tom finns det saker jag inte ens har ;) fnisss har ju det mesta kan man tro....
Denna gång rev jag bokstavligen ner butiken för att få se alla nya läckra Stazon dynor.....
Förlåt.... :)
Shoppade jätte fina 7 gypsie papper ett märke jag inte shoppat så mycket... Blev ett par 12x12 papper och ett av dom underbara 6x6 blocken...
Översta kortet har en liten remsa october afternoon.....och sedan lite av skräp jag hade på bordet....

och här är ett kort med en av vintagebilderna på 12x12 7gypsie och nåra kaiser craft fjärilar på ett octoberafternoon papper som jag handlade i våras när jag var och stor shoppade hos Cicci.... massa massa fina papper och kladd kladd...


Jag har startat en pysselstädning av mitt arbetsbord... vilket betyder att jag ska försöka pyssla upp alla spilldekorationer och annan "skit" som alltid hamnar på mitt bord..kreativt kaos passar mig bäst...fniss...

Kommer fylla bloggen här med massa kort en tid fram över från första städningen i kombo med dom nya papperna!!!

Kom gärna tillbaka och lämna gärna kommentarer eller ställ frågor....
och muntra upp min städning...

Petra

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Städa är toppen:) Man brukar hitta massor av roliga fynd:) Massor av härligt att kika på hos dig! Blir allt för sällan men är man bunden i soffan mest så passar jag ju på att besöka mina favvisar! Hoppas att du har en toppensommar! Kram!