söndag, september 11, 2011

Söta askar med Tilda paper *Panduro*

Pysslade lite fina askar med dom underbara Tilda papperna!
Ska vara en vinter serie av papper men jag tycker dom passar året runt!

Har massor med roliga idéer om prensentförpakningar som jag ska försöka förverkliga...
Jag har använt min topscore bräda för att vika askarna! av hela 12x12 papper

Färdiga kortsatser med dessa söta kort var en kul grej att ha till dom matchade askarna!
och är perfekt för dom som vill pyssla enkelt ;)

Jag stansade kanten på en ask med en MS Stans! ska nog försöka göra det på dom andra med..
Har inte dekorerat dessa ännu men jag kommer tillbaka och visar dessa igen!

Ni missar väl inte min lilla present till er bloggläsare ?


Jag har fått möjligheten att bjuda mina bloggläsare på en rabattkod som ger 15% rabatt!!
Snällt eller hur?
( Tack Anna och vännerna på Panduro)

Uppge koden 70215 när du betalar.

(Erbjudandet gäller på alla varor till ordinarie pris
och kan ej kombineras med andra erbjudanden tom 18 sep )

Inga kommentarer: