torsdag, september 08, 2011

Pysselsugen? Panduro har massa nyheter...och du kan få rabatt av mig....

Hej !
Nu är hösten här och kvällarna blir mörka fort!
Både jag och barnen gillar att pyssla och bläddrar just nu runt i Panduro katalogen
och planerar lite mysiga höstpysselkvällar!


Tänkte just nu sätta tänderna i dom nya fina Paper pads med Tilda papper, jag har fått hem
och göra lite fler present kit till hösten och julens födelsedagar.
Gjorde detta kitet med Tilda sommar papper för någon månads sedan. (se nedan)

Är också sugen på att sy lite i dom urläckra tygerna jag spanat in i katalogen,
men ska få lagat symaskinen först..
Vilket är svårt få tummen ur att göra! ;)

Har någon av er någon ny favoritprodukt ni kan tipsa mig om?

Är sugen på testa göra lite saker i crossmedia med att kombinera olika hobbys och
funderat länge på att designa en egen handväska.....





Panduro Hobby lanserar nu i dagarna sin nya webbplats och webbshop http://pandurohobby.se/ som har massa spännande nyheter med inspiration och lättare shopping:)



Jag har fått möjligheten att bjuda mina bloggläsare på en rabattkod som ger 15% rabatt!!
Snällt eller hur?
( Tack Anna och vännerna på Panduro)

Uppge koden 70215 när du betalar.
(Erbjudandet gäller på alla varor till ordinarie prisoch kan ej kombineras med andra erbjudanden tom 18 september).


Kram
Pretty Petraso







Inga kommentarer: