tisdag, september 13, 2011

Julkortsproduktionen är i gång....

Jag pysslade ju som sagt en hel del på Formex ....och vi hade glömt dom flesta dynor och ja en hel del hemma! men jag tycker att det är en kul utmaning göra saker med det man har och inte det man borde haft;)
Jag stämplade vilt på en kortstomme med god jul( Tack Maud på Paperalla för vi fick "sno")
och sedan den underbara vintagekollage stämpeln i vintae sepia och sedan godjul på i svart.... en bit av ett av mina favisar av dom nyaste julpapperna från papercrafscandinavia.com!
Lite underbara papeprsros snurror från kort och gott.....
tja för att för gyla bilden så lade jag dom på en hög med dom fina vita blommorna med metall som finns hos Inkido/papercraftscandinavia.com!

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Hej sötnos!!!
VIlket härligt kort du gjort med
"jag tager vad jag haver"-prylarna :D

Ska du på Rekordträffen i Mölnlycke?!!! Hoppas det!! :D

MÅNGA KRAMAR Petra

saknar dej...