fredag, september 09, 2011

Jul är kommen till mig ;) * Papercraftscandinavia.com *



Jag var ju på Formex mässan med Papercraftscandinavia och satt och demade!
Här är lite julsaker jag gjorde med de nya julpapperna!

 
 En Liten byrå och ett dekorerat ljus!
Är helt såld på de så bradsdragknoppar ellervad man nu kallar dom!
Dessa är lite minder och passar perfekt på de mindre tändstiks askarna!


Pysselstina kom med en chokladkaka hon ndrade om jag kunde dekorera
2 min tog denna att göra... Skar till papper stämplade god jul satte på en gardenia!
Vipp så var det en fin julklapp!

Papperna är så enkla och välmatchade att jobba med!
Här är 2 bitar papper ett band en brads!
Perfekt om man ska göra många kort! och visst blev det fint?


Att dekorera tändsticksaskar ger mersmak! Är så roligt!
Här har jag "crakelpaintat" en av dom fina Vintagebilderna och dekorerat med dom läckra små trädknipperna och kottarna som kommit in i sortimentet!

Hoppas jag har kunat inspirera er till lite julpyssel!

//Petraso

3 kommentarer:

Zora sa...

Vilka härliga julpapper, ser att de är lätta att scrappa med som de är. Läckra alster :O)

Marina sa...

Невероятная красота!!!

PysselSkafferiet♥ sa...

Tack för att du dekorerade chokladkakan. Den är så fin, ja, chokladen är ju slut, men jag fyllde den med en
kartongbit:-)...så nu är det utsidan som räknas, hahaaa. Visar den som inspiration i butiken och kunderna skrattar när de känner att den är "tom", men så känner de ju sin Stina som älskar choklad.
Hoppas, hoppas att du kan komma förbi min butik någon gång. Då får du "frossa" bland allt blandat pyssel hos mig. Kram Stina♥