fredag, april 15, 2011

Trädgårdskort till Scrappiz Cybercrop

sponsrar en av utmaningarna på Scrappiz cybercrop
( se bannern brevid till höger)
självklart ville jag vara med i den älskar ju trädgård.... och trädgårdsstämplar....
Så jag gjorde ett kort i sann Petraso stil och kombinerade saker....;)
Stämplarna kommer i från Stämpelhuset, Magnolia;prickiform och hmmm några små redskap jag köpte av Jennie på Easer.... shit vilket minne jag har... tror jag andvänt 17 st olika stämplar....och sedan några mer än en gång.... och vardagsrummsbordet är fullt av klippspill....tog en stund;)
klippte först målade sedan med tombow och distress......

Ha en bra helg! jag ska kurrera min elaka hosta, se lite fotboll och titta när andra jobbar i trädgården... och dricka kaffe.....och titta på recept inför Påsken!

1 kommentar:

Päivi sa...

Wow! Vilket jobb du lagt ner! Supersnyggt blev det!!!