måndag, januari 03, 2011

I got the attitude blog award.....

I got the attitude blog award.....
Petraso
För att hon är en väldigt duktig scrapare med hjärtat där det ska, dessutom har en jäkla humor!!
Kan städa shopping korgar som ingen annan och även lägga i godbitar kan ni tro!

From Lina

And I give it to

Kristine MB
My comander in arms of blogcandy och bloggsupport och en underbar designer av stämplar och papper och så underbar tjej!!!

Lillblomma
Min cybersyster sedan flera år och en blomstrande inspirationskälla med kort och Lo
När ska vi ses irl?

AnnaJo
Min söta kompis och pysselvän som det har blivit en och annan pyss med eltrip på mässor och reor på...
Nu ska vi gå långpromenader och hitta komma på nya pysselprojekt!

Sedan skulle man skriva 3 saker om sig själv.......
*Morgonpigg och flitig som tonåring...delade ut GP 6 dagar i veckan och sedan ordinarie sommar jobb 8 h om dagen 6 dagar i veckan hela sommrarna....
hm vart tog detta vägen...

* Komikern Björn Gustavsson är min......
...................
.........................
föräldrars granne... hiiii nope inte min brosa men Olsberg ringde och frågade en gång.....

* Har haft 150 myggbett samtidigt ....hmmm kanske inte så smart att spela mossrugby för en allergiker...


1 kommentar:

Helena sa...

Ha ha Petra! Jag trodde du skulle skriva att du var morgonpigg som ung och gick å terrade din granne alldeles för tidigt på lördagarna... ;o)