söndag, oktober 31, 2010

Rapport 2 från Stämpel mässan.....

Vi har ju så nära till mässan så vi tog ett besök till där i dag jag Annajo och hennes lille Foch vår kompis Helene. Vi hälsade på Lisa som satt och demade i Pappersbitens monter.


Praktikanten Helena  alltid lika glad och hjälpsam!  I bakgrunden ser ni Lisas underbara påskalender hon gjort med Inkido material!
 Vi fick pratat lite mer med Lina i dag, stakaren fick ingen lunch förrän kl 16,30 i går...jisses va folk dom hade i montern.....ca 700 besökare i går något mindre i dag men rätt oki kan jag tycka....;)
Fick kramat om Anli/Anita och träffat massa härliga sracpvänner! och hejat på massa fler! Alltid kul och ses! Fniss många kände inte igen mig mitt långa röda hår är borta........
 Här är en bild på Anna och Lina och en dönick vi träffade!
Sedan httade jag en riktgt ursel kopia av en Inkido stämpel... inte bara tekniskt men hemskt gummi!
Jag säger då det efter ha varit med i 5 år i branschen det är skillnad på gummi och gummi......
Betalar hellre några kronor mer och får en stämpel med gummi med elastisitet och djupt tryck än platta och hårda stämplar..... Du sparar in mycket pengar på att få et bra tryck på pappret och inte behöva göra om stämplingen..........

oki va shoppade jag i dag då..... inget skoj att se på foto...
2 st krymp plast ark ( S&h)
Th frames + glas  ( L&h)
Th kulkedjor och öglor (l&h)
Kulkedjor (Pagoni)
10 papperspåsar ( PB)
Th fragments akryl tags ( L&H) ( 1/3 förpackning bra dela med vänner)
3 små canvas dukar ( S&h)

och inga papper och INGA STÄMPLAR!!!

Inga kommentarer: