söndag, oktober 31, 2010

Halloween i dag och ingen annan dag......

I dag 31/10 är det Halloween och inte någon annan dag....;) Verkar inte vara alla som har koll på det... nästa helg är de Alla helgon vilken är en helt annan helgdag... och svensk inte en ny adopterad ....
Men det firas ju andra utlänska högtider så varför inte halloween också;)
Tycker det är jätte fint med pumpor och barnen fixade i ordnng våran som står på trappan med rött ljus i.
Men ser ut så här i dagsljus ;)

 Jag är med på Scrap och tryck i Vedums Halloween utmaning.... Gjorde en godis kista till filmkvällen;)

4 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Läckert! Vilken läskigt söt pumpa ni gjort!

Kram Marie

Petra/Paradise sa...

Nämen! Vilken häftig kista!!! Vill se fler närbilder!!!! :D

Det var så roligt å träffa dej gumman!! Även om det var trångt å man blev lite flummig och stirrig pga det ;)
Och tack för kramen även idag!! :D

Jag köpte kedjan till mina små tags jag gjorde..men tusan! Det fanns ju inget "Lås" till kedjan med i förpackningen..jag blir så trött.. ;)
Men jag ska ändå beställa lite fler tags därifrån då jag idag köpte bokstäver på Clas Ohlson!!!!!!! *skutt*


KRAMISAR!

rockare sa...

Läskig men cool kista.
Susanne

Katrin sa...

Jamen tjena vilken cool kista! Och du är välkommen på Harry Potterparty anytime darling!