söndag, mars 07, 2010

En stjärna är född ( Inkido)



Ett Dt kort för Inkido

6 kommentarer:

Unknown sa...

Tack så mycket snälla du , det värmer extra mycket när det kommer från dig, som är så superduktig på kort.
Man blir alltid så glad och inspirerad när man tittar in hos dig.

Nilla

Muffin sa...

Supersnyggt! :)

Linapyssel sa...

Så tjusigt min vän!!! Du är så himla duktig och bara formligen spottar ur dig det ena finare än det andra.....hur hinner du??? Jag har förfärligt trassel att få tiden att räcka till....hmmmmm önskar att dugnet hade dubbelt med timmar. Jag kör värsta maran här nu för albumet åt svärmor ska bli klart tills i morgon....inte en bra ekvation, kommer blogga det när vi kommer hem!
kram kram

Bland nystan o papper sa...

Hej på dig!

På min blogg hittar du något trevligt att hämta :)

http://www.nystanopapper.blogspot.com/

Malin

. sa...

Stjärnor är ju aldrig fel,supersnyggt är detta kort tycker jag:)

Anonym sa...

Thanks for the great comment! :) Your blog is wonderful too!
Hugs~
Andrea