tisdag, september 08, 2009

Min Ljuvliga ängel Ms B


Tolkade Ljuva Änglars Skiss
med ett kort med Min Nyaste Inkido stämpel Ms B lite extra skoj när den och forever and always stämpeln är skapade hemma vid mitt vardagsrums bord...
Fick med den efter längtade splash stämpeln... den har jag många ideer med.... ja allt matrialet är Inkido är ju som tokig nu när allt har kommit bling, papper, brads, stämplar och blommor....


har dragit med perfekt pearl över motivet som är stämplat med en brun impressdyna...
blommorna fick lite patina med fluid chalk... tyvärr var ju inte foto vädret det bästa i dag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt!!! Menar du att det är du som skapat tjej-stämpeln????? *glor imponerat* Wow, tänk om man hade såna talanger.....

Kortet här under är också himla snyggt!!

Annica sa...

Läckert!!!

Torill sa...

Så flott kort!! Skikkelig fin løsning og bruk av skissen! Kjekt at du likte den!
Vennlig hilsen Torill

Linda sa...

Supersnyggt!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men du är ju bara bäst, det vet du vännen! Underbart kort och jag blir inte alls suktad att köpa massor av stämplar, synd att jag är så förbenat fattig nu bara:) Många kramar från 08 syrran!

Jojjo sa...

Det finns en award att hämta på min blogg :)