måndag, augusti 17, 2009

Jag har scrappat till en utmaning!


Det är sällan jag scrappar Lo:s och ännu mer sällan jag visar dom eller har dom med i en utmaning! men det gjorde jag denna gång och roligt paket kommer i lådan!
Det var inte många med på denna skiss utmaning men lika glad är jag för jag kan kommer shoppa fler tanter till min samling! gillar alla sorts damer och letar hela tiden efter nya...sneglat på den av vännen Zanya ritade gumma som hoppar hage så tuttarna skumpar... hiii
tycker det är så kul med inte bara barnstämplar utan att ha tonårs stämplar( har ju en hel del fina manga från Stämpelboden) och tanter från Eat a cake, alota prickiform..... och fler vill jag ha....

7 kommentarer:

ScrapMyran sa...

Grattis till vinsten, charmig LO!
Självklart får du visa vad jag skapar på Inkidos blogg, berätta bara hur jag ska gå tillväga. Gjorde en LO i helgen som finns på min blogg nu: http://scrapmyran.blogspot.com/2009/08/100-scraphelg.html

Karin sa...

Va kul å se en Lo från dig, den är jättefin, härliga färger..
kram K.

the80sme sa...

Vilken underbar LO! Älskar lilla te kannan! ♥
Tusen tack för din rara kommentar! :) Jag kan verkligen rekomendera att testa digi, det är så otroligt kul som komplement till pappers scrap och sååå enkelt att städa fram och bort ;) Ha en toppen dag!

Annica H sa...

Åh vilken härlig layout! Kannorna är super! :) ♥ it!
//Annica H

Fru Lindberg sa...

Mycket tjusigt, stort grattis!

Ammi sa...

Mycket fin Lo :-)

Muffin sa...

Jösses, vad du producerar, det ena finare än det andra! :)
*kraaam*