söndag, april 19, 2009

Utmaning....





Vi DT på INKIDO Blev Utmanade att skapa ett kort som hade blommor, brads och var inte 15x15 cm.....
Knasiga mig Missade Bradsen men Jag har ju Brädor på med kortet;)
Jag skar ut en ruta ur ett Vit FODRALKORT från INKIDO och stansade ut QK Träd ur denyaste papperna och använde de färgstarka SKIN papperna.'
Har fler ideer med hur man kan göra kort med Hål i FODRALET och uttnyttja motivet fler gånger.
Kolla gärna in På Http://inkido.blogspot.com och se de andras kort.
Nu är jag bjuden På brunch hos vänner så det är dax att duscha och och ta på sig kläder och sluta cropa.... ända stunden det är lugnt hemma är tidiga morgonar.... nja inte helt sant i går 07.15 satt vi i bilen tillfotbollsplan;)

8 kommentarer:

Katrin sa...

Så läckert... Gillar verkligen konceptet med hål i olika lager.

Har dig på reader numera, därav de sparsamma kommentarerna. Fast jag är en mycket trogen läsare, läser varenda inlägg!!!

Smurfmamman/Angelica sa...

Massor med underbara saker som alltid här inne!!! Du kan du tjejen!! Du ville ha en hint här inne när inbjudningarna låg uppe på bloggen *så nu hintar jag * :D
Kram på dig

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Häftigt kort! Kul att ha andra varianter och inte bara 15x15 hela tiden! =)
Snyggt med färgerna, träden och allt annat!

Ha de gott!
Kram / Angelica

Muffin sa...

Superschnyggt!

Susanne sa...

Titta i din brevlåda! =)

Örnen sa...

Superläckert kort!!
Kram kram

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefint kort Petra! roligt med nya idéer på materialet!

Sara- SaGam sa...

Vad kul att du använt Qk-trädet till annat än grönt!