torsdag, april 23, 2009

Inte bara diskad utan diskad......


Ja denna Förpakning från skåne mejerier är inte bara diskad utan blev diskad..... Hade uppfattat att man kunde Altra något som skulle användas till påskägg och inte bara påskägg i pyssel.net CC men jag är lika glad för men gladast är nog räven brukar väl man sjunga.... Kan säga att denna blev en present till våra vänner som bjöd oss på brunch i helgen dock ej med tagen på....
Har klippt ut en del blommor ur papperet och monterat på för 3D effektens skull´och massa blingstenar... Detta papper har varit en av mina absoluta favisar köpt flera ark.... Sassafrasslass och inkido *hii hii* är mina absoluta favis papper

4 kommentarer:

Karin sa...

aah, härlig du är, sicken grej! Grymt cool är den iallefall,diskad eller inte ;)
kram!

Anonym sa...

Helt underbar!! Och din lo om dig och pyssel är med helt enormt bra!

Muffin sa...

Grym!! Det där pappret har varit en favvo för mig också fast jag hade det i en annan färgställning.
Ha en go helg!
*kram*

Yoli Design sa...

ooo så synd för den var verkligen supersöt...

kram kram