onsdag, april 22, 2009

Inkywings crop


Utmaningen skapa i svart och den färg du minst använder.... Hm det var svårt men det fick bli silver för det använder jag väldigt väldigt sällan men ändrar mig nog efter detta.....


Minst ett Djur på kortet....ska ge svärmor detta... hon kommer nog undra va flodisen gör där? för det gör nog jag med;)

Jag har andvänt Sockergrynets stämplar som säljs omonterade hos inkywings...
Tusen tack söta S för att jag fick låna dessa hemma hos dig förra veckan och tusen tack för presenten jag fick i lådan!

3 kommentarer:

Anna dreamhome sa...

"Gud" va mycket fint!!!!!..... bakelsen....är helt klart en favorit!!!
Ha det bra i vår solen!!
Kram Anna

Susanne sa...

Jag tyckte väl att jag kände igen dem.....nu blev jag sugen på att göra ett kort oxå! =) Men jag hinner inte denna veckan...
Har använt huset med hjärtanen från skorstenen till inbjudningskort..."välkommen hem till mig"
Marie har verkligen gjorta söta stämplar. Och DU gör fina kort av dem! Tur att du har så många att gratta...vad skulle du annars göra med alla fina kort?? =)

Muffin sa...

Superläckra! Flodisen är söööt och det översta är bara svinsnyggt!
*kram*