lördag, mars 07, 2009

Vilken dag ...jag säger bara det....

Jepp upp tidigt i morse plocka lite...surfa lite... Klä på sig och så i väg...
Till MÄSSAN! jepp vi Hade sådan röta att vi kom in först av alla för dom öppnade fel dörr!
Så rusade vi...Jag och Millan alltså.. upp köpte Label One Spellbinders och delade på!
Sedan hämtade jag ut en Biljett på MyCards Jag vunnit och sparang och lämnade den till en kompis i present! sedan Shopping shopping shopping shopping...kaffe shopping shopping sedan var det mera Shopping.... och så var det prisutdelning i Kortmakarens 4 års tävling..... och ni vet den där TURGUMMAN som pillan säger VANN!!sedan blev det Riktigt Mycke SHOPPING! och sedan lite till och sedan var pengarna slut och Vi åkte hem.... Familjen är på intågande dom åkte hem i dag...trötta och längtade efter mamma gjorde dom....i morgon måste jag Bara pyssla har 4 kort som ska vara klara till Tisdag och så kanske jag kan fota mina inköp.....;)

8 kommentarer:

mia.t sa...

Åh, jag hoppas du lämnade kvar nånting som jag kan köpa imorgon...
min budget är mycket begränsad men jag får väl gå runt och drägla lite i alla fall. Bra för Mojje att det inte blir så många kassar att bära ;0)
Kram Mia

hannahoj sa...

Finns det något roligare än att shoppa?!!

Jennie/Deleelsia sa...

Ja kom igen vill se vad du shoppade, tittade ju bara som snabbast i dina påsar.
Jag har redan hunnit klart ett första kort med mina mässinköp...trot det kanske blir en lite "kika runt" tur imorrn med...bara titta inte köpa *hållerfingrarnaikorsbakomryggen*

Christina / Synål / Stina sa...

Grattis till vinsten det var ju ingen dåligvinst precis.
Hoppas att du lämnade lite saker kvar bara.
kram Christinaa

Anonym sa...

Läs om vår galna natt på Borås största blogg!

www.arntyochmirry.se

Nina sa...

Wow, det låter helt hysteriskt, hehe! Å grattis till vinsten, turgumman! Ha det så kul! Jag är inte aaaalls avundsjuk! *ljuger mig blå*

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vill se bilder på dina inköp!

SasSa sa...

Tack för pratstunderna kära du!
Det var trevligt att träffa dig igen.
Men sån tur du har och så skicklig du är!!! Grattis än en gång till vinsten!

Ha en fortsatt mysig helg.
KRam SasSa