fredag, mars 20, 2009

Tjoo hoo va skoj!

Japp på lördag ska millan och jag vara med på Inkidos återförsäljar träff och hålla i ett par av sakerna som ska skapas!
Tja lite nervöst är det allt! men så skoj! vet ju några Goingar som kommer och några nya som man får träffa! och det kommer presenteras en hel del nyheter.... och papperna ligger ny tryckta och klara och en hel del annat...... och så klart Stämplarna finns också klara att Få med hem direkt....
Har inte hunnit skapa så mycket som jag velat med dom men lite... har haft Deadlines på jobbet! och när man kommit hem har man varit trött i huvudet efter intensiva dagar!
men nu är det snart helg!
På söndag ska Svägerskan firas och till henne har jag gjort en fin...... nja vet inte men hon kanske tittar förbi så jag får visa er det senare... och appropå visa så har jag massa att visa kommer en hel del i helgen..... för er som är inkido nyfikna.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar verkligen din blogg och skulle vilja skänka dig en award. Den finns att hämta hos mig. Ha en skön helg i våren!

//Åsa

Anonym sa...

Åh vad kul det låter. Det kommer ni fixa finfint.

Hoppas ni får kanon trevligt!

Hälsningar
Ann-Charlotte A