onsdag, mars 04, 2009

*TACK*

Åh tack alla som Tänkt på min Stackars son! Han har det bra men långtråkigt och går på värktabletter och han är ompysslad av sin pappa och dom andra 7 föräldrarna som är med så det går ingen nöd på honom. Fast att bästisarna åker skidor hela dagarna är lite tråkigt!
Min syster L hjälpte till och ordna tid till Röntgen här hemma på måndag och allt runt om eftersom jag har svårt sitta i telefon kö på nya jobbet. Det är mycket att sätta sig in i men en del rutiner har allt fastnat óch det projekt jag ska jobba med drar väl på gång riktigt nästa vecka känns det som nu så nu är det mest att backa upp befintlig personal och lära lära sig.....Spännande och STORT!
känner mig lite ur rutiner eftersom det är nytt jobb och Ingen hemma....värsta senariot för mig att vara kreativ i....
Fick kul post i dag...*tack Jessica på HoI underbara band*
Laddar med massa webshop tittning just nu för att ladda till mässan.... fast tänker hålla lite hårdare i plånboken än vanligt hur det går återstår det ju att se.....
Kan inte visa några kort har ju ingen kamera hemma och mest hemliga saker på G nu....

3 kommentarer:

Ammi sa...

Oj, vad trist med sonen :-(, men vad kul med nytt jobb, avis på dig som ska till mässan får hoppa iår :-(. Ha en härlig shopping på mässan (hålla i plånboken där är inte det lättaste*S*)Ammi

Muffin sa...

Har tänkt på dig och undrat hur det går på jobbet, spännande! Jag hoppar nog över mässan denna gången, känner att det inte riktigt är läge och dessutom är jag brakförkyld.
Maken är på en intervju just nu, håll en tumme eller två!
*kram*

Karma sa...

Tycker så synd om T. Hoppas verkligen att han ändå har kul med kompisarna på kvällarna. Pratar med dottern (som är väldigt fåordig dock ) och allt verkar vara jättebra där uppe annars. Jobbigt för dig vännen att inte vara där när det händer sånt här. Nu är det inte många dagar kvar tills du får hem familjen i alla fall. Håller tummarna jättehårt för dig nu när du börjat ditt nya jobb. E det nån som kan visa dom att du e bra så e det du med din karisma och entusiasm. Heja dig Petra! kramis från Malin som tänker på dig.