söndag, mars 01, 2009

*Spännande*

Ja nu har familjen åkt! klockan 04.20 så startade dom bilen mot Stötten.
Dom var i backen klockan 11 och åkte skidor ett par timmar innan dom fick stugan och resten av gänget kom upp., Skönt att veta att dom har det TOPPEN!*avis*
Jag har varit och handlat, plockat undan hemma... kört fötterna i fotbad , stickat och haft lite "lördags" mys med Millan som kom över... inte fick vi pysslat det vi skulle till Inkido åf-träffen. Vi kollade och bubblade mest om nästa helgs MÄSS shopping...
Det gäller vara förbered och veta vad man vill lägga pengarna på...
I morgon ska jag till min nya arbetsgivare och gå igenom saker inför starten på Tisdag....
Ska blir så kul och lite nervös är man ju alltid inför nya projekt...

Biggan! Hojtade att jag vunnit Alota 5 challange på papercraftplanet.com... KUL!

Vad är ni ute efter för saker på MÄSSAN?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med nya projektet!! Trist att inte kunna vara med i backarna men mässa är ju inte heller fel... Jag har som vanligt ett helt ostrukturerat shoppingbeteende. Det blir en del papper, stämplar och dottern skall köpa fler Tombow. Roligast är mångfalden, man kan ju njuta av att bara titta, känna och se demos-inspireras helt enkelt!

Kickans_blogg sa...

Åhh, TACK SNÄLLA Petra för att du sa till om vinsten!! :0)
Detta hade jag helt glömt av!!! Tänk att jag vann!! :0)

Stora kramen Kicki