söndag, mars 08, 2009

Mässinköp nu med bilder.....


Här är kortet som jag vann presentkort hos Kortmakarn i går!
Det blev ett gott skratt På Kortmakargänget när dom öppnade kortet för att se vem som gjort kortet i går... hii hade en kladdigt tårt papper innuti där Där jag skrev Grattis till ett lyckat kalas och inte en smula kvar.... dom hade ingen anning om att det var jag som gjort detta kort...
synd att man inte ser 3d effekten här... lite mer sockrat kort än jag brukar göra men till söta tjejer ska det vara söta kort!

Vad är det jag shoppat?i överstaraden från vänster moln, muffins,uggle,huspapper som jag köpte av multiscrap kosord och bazill swiss hos A....sedan 3 st hus och fåglar papper ala super pastell hos Designat sedan 3 rosa med kärlek och muffin hos Pappersbiten på undre raden Glasspapper till min stämpel... ett bilpapper som matchar stämplar jag har trallla la.... och Graphic45 papper hos SL sedan robot och babuska hos Mimas sedan ett hysteriskt mega glittrigt dyrt papper hos KM och sedan kyssmunnar och rutor hos multiscrap......


Här är mina inköp inkl vinstshopping...
Massa smarrigt eller.... vad säger ni????

23 kommentarer:

Ammi sa...

Vilket härligt kort, inte konstigt att du kammade hem vinsten...och så mycket härlig shopping (bara liiite avis) ;-)!

Caroline sa...

Ååååh vilka fina papper du hittade! Det med de färggldad ugglorna och babuskorna blev favoriter kan jag säga! Jag köpte inte så våldsamt mycket papper för en gångs skull... är väldigt glad över mina bilpapper, tur att jag stötte på dig annars hade jag inte köpt dem, tro det eller ej men jag var så mätt på att shoppa vid den tidpunkten hahaha. Det var roligt att träffa dig med, vad snygg du är! Färgglad personlighet, så härligt!

Biggan sa...

Oj vad mycket fint du shoppat!! Här sitter jag som en skata och kraxar och hoppas vara i form till vår pysselträff nästa helg...men där finns bara 4 butiker!! Men de är otroligt bra! :)

mia.t sa...

Vilket läckert kort, helt klart ett vinnaralster!! Idag har jag och Mojje knatat runt ett par timmar på mässan men vi såg dig aldrig...? Vi spanade in oss på en tjej som vi först trodde var du men vi var osäkra...var du där? Härlig shopping var det i alla fall, för både dig och mig ser jag!

Kram Mia

Susanne sa...

Nästa år SKA jag gå på mässan!
Vilket härligt kort till kortmakaren!

Mita sa...

Jättekul kort! Grattis! Sitter här och är lätt avis på mässbesöket.Skulle åkt men fick bokslut på halsen, suck-i-suck...
Grattis igen till rolig vinst, det var du värd!Kram

Cicci sa...

Vilket fränt kort. Jag blev riktigt glad av det.
Massa härliga saker har du minsann shoppat, härligt.

Anonym sa...

Åh!!! va kul att du vann!!!! Stor grattis!!! Underbart kort!!!! =) Massa godis du har köpt!

Tack söta du för att du kom fram till mig =) Jag spanade ett tag på dig men var inte 100% säker på att du var du =)

Jag shoppade en massa också..! =)

Kramis, Sara

Anonym sa...

Vad mkt snyggt du hittade!

Anonym sa...

Jasså, det var du som hade knipit åt dig molnpapper och nestabilities ;o). Jagade det papperet (med molnen) idag men det var omöjligt...vad är det för tillverkare?? Vi är trötta, nöjda och panka och längtar till det blir mässa igen! Du måste ju också vara nöjd med så mycket godis!?

Anonym sa...

PS: Urläckert kort!! Himla fint, GRATTIS till vinsten.

Karin sa...

Oj vilka finfina grejjer du hittade!Grattis till vinsten! Grymt snyggt kort! =)
& TACK för alfat! I LÖÖÖV IT! =)

Ha det gott, hoppas vi ses snart igen! =)

Kram Karin.

Muffin sa...

UNDERBART kort till Kortmakaren - inte ett dugg konstigt att du vann! Ser ut som du haft en härlig shoppingtur på mässan...:)
*kram*

Anna Maria Niia sa...

Turgumma!!!

Det är du så värd!
Du sprider glädje och värme och jag är så glad att få "springa" på dig på mässorna och få en pratstund med dig!

Kram

Pernilla ~Pillan~ sa...

Oj va grejer!mycket snygga papper! ja vad är det jag sagt... turgumma!

Nina sa...

Kortet är ju heeeelt fenomenalt sött och ljuvligt och härligt! Klart att du vann!!

Mmmm, vilket smaskigt GODIS du har köpt!

Anonym sa...

Läckert kort - häftigt med formarna!!
Grattis till vinstern.

Hälsningar
Ann-Charlotte A

Ulrika aka LillBlomman sa...

Massor av fint men jag är ju suuurt avis på label one diesen! Vem hade dem hemma? Puss och kram! och ja just det grattis!

Rossanna sa...

Vilket härligt kort, Petra! Ser att fram mot att se dina kommande kort:) Kram Rossanna

Marie-Louise sa...

Hej!Kikar in efter att fått tips.... Gillar det du gör! Jag är inte heller mycket för det där sockersöta och pluttignuttiga så din stil faller mig mycket i smaken! Ha det gott!

Anonym sa...

Ja, det var verkligen fina roliga papper och fina sakor du införskaffat. Grattis till att du vann utmaningen, hur fint som heldst.

Jojjo sa...

Vilket härligt kort! Gillar alfabetet :)
Det är alltid kul att se vad folk har köpt på mässan, särskilt som jag själv inte kom iväg den här gången...

Jennie/Deleelsia sa...

Massa läckra inköp *dregglar*

Grattis till vinst, för står den mycket väl för kortet är underbat!