torsdag, februari 12, 2009

utmaningar och babbel....

Super tack för alla utmaningar jag har fått*kul*
Har inte mina kort i mappar utan i datum ordning så det känns inte så roligt att visa...
och 7 sanningar om mig har jag ju kört några gånger förrut här i bloggen....
ska se om jag kan leta upp en gammal...
Hoppas ni inte blir sura på mig men energi nivån är väldigt låg just nu...
Orkar inte tänka det är så fullt upp i huvudet med tänk på framtiden...

Lillblomma din Skiss var ju sååååååååå svår..... och så skulle färgerna vara med också nja får se hittade en blogg party som var Inga Barn hii kändes lite barnförbjudet skoj pyssel tja ni ska få se...

Dagens negativa var att jag fick se stämplar som är rena rip off av andra stämplar och mirabyll ettiketer, det är det som är svårt med texter!
Men när personen som gjort dom, vet om vem som gjort dom från början och tom jobbat för henne gör samma texter i samma typsnitt och texter......
Tråkigt att man inte har egen Kreativitet utan behöver CASe någon annan....
NEJ, tänker inte hänga ut den som gjort det men man blir sur och tänker definitivt inte ge den personen reklam.....

1 kommentar:

Ida sa...

Va trist med de där stämplarna... och jag fattar att du inte gör utmaningarna!!! Helt ok!
Ha så skoj hos linda! Jag ska själv dit ikväll :-)
Kram