onsdag, februari 18, 2009

Pysselskrubb del 2


Glömde visa denna inspirerade vinkeln av rummet. i röran bakom står min symaskin lådor med PYSSELSKRÄP och cernit lera och altersaker..... men mina pärlgrejor ligger i en låda i sovrummet ja *rodnar* en hel stor byrålåda* får ta tag i det snart..... ska bara....
i dom vita lådorna i skåpet har jag clearstamps och en del see D förpakningarhar satt tavellister under den gamla cd skivs hyllan det jag inte har plats för nu är glitterstickles..det har hamnat i en pepparkaksburk... Jag har plats för 12 -18 burkar under till i skåpet.... beroende för vad annat jag ställt dit... skivan är utdragsbar så men som sagt den är ju full av distresslåda+pennlåda+stämpelskrubben+skärmaskin så det är omöjligt att göra 12x12 lo... nej omöjligt är det inte men väldigt svårt....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bara sorterar och städar och donar, gör det nog mer än att pyssla tror jag! Att man aldrig kan känna sig färdig?! :-)
Kram
/Stamparina

Elina sa...

Handbollen är en omonterad stämpel från Panduro. Den är med på det där arket med snickaren, killen som grillar m fl.

Fru Lindberg sa...

Hm, funderar just nu på hur jag ska säga det här snällt ;0) Så här? Du får mig att vilja hälsa på nu! Om du lär mig åka skidor kan jag ju städa din skrubb, du hade varit hänförd (eller j-ligt irriterad) jag är känd som städ-Stalin, effektiv & organiserad med små äss i rockärmen ha ha. Nä, nu ska jag inte vara dum, ;0) Håller både hö & vä tumme för att ett jobb dyker upp snart snart! För hur kan trevliga du inte vara headhuntad för länge sen?! Tokigt land vi lever i..! Men under tiden får du fortsätta visa dina fantastiska kort! Trevlig helg från den insnöade...

Unknown sa...

hi hi hii... underbart att se nån annan har det likadant!!! Ibland lyckas jag hålla det rent & prydligt YTLIGT...men j*vlar om man rör mina skåp...det är som om dom attackerar en...*S*

Anonym sa...

VIlken inspirerande hörna du har vännen!! =D
ROligt å se!
hoppas allt är bra m dej! stor kram å trevlig helg!!!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Ja snacka om att mycket saker på liten yta! men det verkar inte påverka din kreativitet iaf! ;-)