lördag, februari 14, 2009

Dr Ninas Skiss bidrag nr 2



Nina fina vännen har ju en skissutmaning fram till den 23/2 och man FÅR göra 2 bidrag efter skissen och det gjorde jag så klart.... blev så inspirerad av den där kvisten så här har jag andvänt magnolias palm( sorry Nina;)) och en hänglar fisk och ninas egen Otto och så MIN Kartstämpel som finns hos Inkido.... Ja det finns palmer hemma hos mig japp i en av rondellerna så i sommar ser ni inga rondell hundar där utan en Petra som firar sin semester hemma.....
Hm funderar på att byta ut texten på skyltarna någon som har något förslag????

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOOOW! Hur läckert som helst ju!
Ha en bra Alla Hjärtans Dag!
Kram
/Stamparina

Nina sa...

Jädrar i min lilla låda vilket UNDERBART glad-kort!!
Glad alla hjärtans dag på dig, sötnos!

*PUSS*

Vixen sa...

Du är en sån idéespruta och gör sååå underbara alster så jag måste bara titta in och önska en trevlig alla hjärtans dag :)