fredag, januari 09, 2009

En vintage start på det nya året!



MME papper till Cs stämplat inkidos nya gratulations poststämpel monterat lite vellpapp och en bling brads i den sedan lite band och spets och gnuggat perfekt pearl på bilden....


en pepita clown med crakel lack på liquidpearl pluppar runt en ett kort frn panduro med en utstansad cirkel hero arts text och inkidos nya grattis...


Crafty secret fåglar maskade och chalkad bakgrunden enligt Anita i hänglar bloggens tips

stämplat med 2 favisar från inkido Lite näver och bibelblad kom med....


fick andvänt min embossing folder från Cb med siffror gamla knappar, bibelblad nålar och lite mm alfastickers till en fin vintagbild i samma färger -denna är till Norska Sukkersots utmaning


tjoo ho scrappiz har börjat med skisser igen! Jätte kul 1 inspirera gärna genom att tolka skisserna jätte kul att se andra tanke sätt... Jag tolkar rätt strikt ;) men på mitt eget sätt...


maskade in inkidos almenacka på crafty fåglarna,distress stickles och stämplade grattis....chalkade med torrchalk i olika färger kul att använda dessa....


hero arts maskros i olika färger och glimmer mist över allt och sedan lite stickles akrylfärg runt... kortet reste sig lite i kanterna.... men det är ju handgjort så det ska ju synas....


skrynklade till en vintage bild som var utskriven på strukturpapper och lite upphittade saker på scrapp bordet! blev till detta A6 kort!


-mer vintage....;)


och så lite vintage i en mer frostad känsla.....

7 kommentarer:

Cicci sa...

Gah! Var ska jag börja... Så otroligt många läckra kort. Vilka detaljer och upplägg.
Jag häpnar. =0O
Kramiz

Ulrika sa...

wow ... inspiration overload! Måste gå och scrappa nu, har fått tusen nya idéer. Du är helt otrolig! Kanonsnyggt. Allt!

Anonym sa...

Ojojoj, vad du har varit produktiv! :) Du e så himlans duktig!

Ewonne sa...

Shit!!!! Så mycket urläckra kort!!!

Framför allt det där som du hade maskat fåglarna med almanacks stämpeln *dånar*

Anonym sa...

Jätteläckra kort!!

Bente sa...

Oioioi! Så mange lekre kort! Ha en fortsatt fin weekend:=)

Anonym sa...

Härliga kort!! Jag skall premiär testa stilen snart när mina nya stämplar anländer. Jag får massor av inspiration från dig! *tack*