onsdag, januari 21, 2009

Alltid lika underbart med pysselträff...

Åh vad skoj att umgås med Millan, Hjördis och Karma ( saknad er Rossan och PillanK )Karma bjöd på super super goda kvällsfikan med ciabatta och ost och salami och mumsig kaffe!!! och Sjoklllllllllaaaaad fy fy... kan ju inte motstå detta. Lite pysslande blev det och testande av tombow och Karma gjorde klart 2 klara kort....Hon lyckas jämnt!!!
Vilken inspiration man fick av din tvättstuga och garderob ska fixa några fjärilar till ditt papper ,Karma!!! och tusen tack för att jag fick tillbaka min väst och för att du bjöd oss!
Nästa Gång blir det hos mig!
Energin är på max efter träffat er och kul att ses på LÖRDAG redan igen!!! då drar vi till metropoolen KÄRNA.... Har mig veterligen aldrig ens stannat till där på alla år men nu finns det ju en SCRAP AFFÄR och då blir det med engång intressant;) ja ni har väl hört STÄMPELSTUDION öppnar FYSISK butik.... hmm snyft hon tar nog inte med sig studsmattan dit...;)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ja det var så mysigt igår! Inte för att jag fick några kort gjorda men väl färglagt några motiv i alla fall! Kram

Karma sa...

Tack för att ni kom, det e så roligt att känna sån pyssellust igen. Kanske att jag skall börja blogga igen då ;-) . Tack Petra vad söt du är. Jag tar gärna emot fjärilar, tycker du som vanligt kom med en lysande idé. Kanske vore ett nytt yrke......IDÉKLÄCKARE!!

kram