lördag, november 29, 2008

ni bakar väl???


Ja för i morgon ska man ju starta med Adventskaffe!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nu fick jag dåligt samvete ; D
Nä, inte bakat ännu. Är alltid hos min mamma denna söndagen o firar hennes födelsedag.

Fin fina kort du skapat det sista.
Hoppas allt e väl.

kram

Jennie/Deleelsia sa...

wow vilka läckar lussekatt och pepparkaks kort du gjort.
Coola!

Jennie/Deleelsia sa...

...och ja jag har bakat lussekatter i dag...stor bedrift för mig som typ aldrig bakar...å ätbara och goda var de med :D

netha sa...

Jag har bakat till mamma, men sen skall jag baka till mig.
Urfina kort, gillar skarpt dina bakekort, kanske snor iden om jag får. :-)
kramis

Anonym sa...

grannen säger *me like*

Muffin sa...

Japp, igår bakades det saffransbullar, mjuk pepparkaka och skurna pepparkakor med mandel - allt detta är nödvändigheter inför första advent. Mysigt!

Fina kort, älskar de små bullarna!

Ulrika aka LillBlomman sa...

De är så fina dina små lussekatter! Snart blir det storbak och ännu större bak, ha ha!! Ska baka tll dopet. Vi verkar bli dryga 50 pers och jag gör allt själv utom tårtorna de beställer jag! Hoppas du får en mysig fösta advent! Kramar från mig och Viggo!

Cicci sa...

Läckra kort med alla lussekatterna. Jag orkar nog bara med pepparkakor i dag, lussekatter får bli en annan dag.
Kramiz

Biggan sa...

Så mysigt kort!!! Nu fick jag jullängtan! Men det är inte så mycket bakande här....

Kramar

Nina sa...

Åååh, vad FINT!
Hade ju velat baka lussekatter, men när man bor ihop med en dansk som sällan uppskattar (svenska) nymodigheter så får man ju i så fall äta alla själv...å då är det liksom inte lika roligt.
Längtar hem till mammsen och hennes hembakade lussebullar, dock!

PS; kanske bakar några av Fimolera istället, inspirerad av dig! ;)

Anonym sa...

Klart att jag har bakat! Tre plåtar lussekatter blev det.
Snygg kort!