fredag, november 14, 2008

japp en hemma kväll

Ja ni ser att jag har en hemma kväll med surfning ;) man hittar en hel del roliga tävlingar när surfar runt! hoppas ni också gillar tävlingar.
Kan inte pyssla i kväll för alla måste saker är ner packade för att åka på pysselmara i morgon!
Ska bli så kul att ha en heldag med goa vänner och nya bekanskaper!
Kan säga att det är svårt att packa!!
Har alldeles för mycket med mig men så länge jag kan bära det så får det följa med!
Så det kommer komma en hel del kort i bloggen här fram över har ju utmanat mig med 1 kort i timmen! Vad tror ni klarar jag det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett kort i timmen - du är tokig ;-) Vi ses imorgon, nu ska jag strax packa ihop mina pryttlar!

Anonym sa...

Kikar in här och önskar dig en riktigt treflig pysselträff!
Ett kort i timman - det låter som ett tufft mål även för dig. Ska du inte fika eller äta något?! *skrattar*
kram! stina

Anonym sa...

nääääääää jag ska pyssla;)