tisdag, oktober 28, 2008

Tack för glada kommentarer

Det värmer så gott med alla goa kommentarer !
Och tja efterfrågan på en manlig kopia av bokmärket kanske jag skulle göra för testikel cancer behöver också uppmärksammas.
Ska se om jag inte kan göra ett sådant i någorlunda anständigt för att visa här i bloggen!
Du ska få det då MAMMA BIGGAN!!om jag får gjort ett!

Hemma målas det fortfarande på samma vägg i Rödaste röda*svårt* och familjen har höstlov och gör massa roliga saker medan jag jobbar!

Har pysslat lite beställningar som jag kanske kan visa snart, ska ju cropa i helgen mellan Halloween partyn och innebandy! men lite pyssel får det bli under veckan...svårt att finna bra foto ljus ! vågar ju inte ta med mig grejerna till jobbet för vädret är ju så svajit med regn och hagel!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, gör något riktigt oanständigt, det blir mycket roligare. :)

Anonym sa...

Håller med Linda - varför vara anständig :-) Spelar nog ingen roll hur ett sådant bokmärke görs jag kommer skratta på mig ialla fall........har liksom lite svårt att redan nu hålla mig för skratt!!!!

Muffin sa...

Kör på bara - diskret är väl inte riktigt du, va? ;)
Vadå julafton förresten, vad har du för hämlisar på gång?
KRAMAR!

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?