fredag, oktober 31, 2008

halllllllllllllllllloweeeeeeeeeeen.....







Jepp så var det dax för 2008 halloween party för Sonen! *se länk förra året*
Mamman fick damma av sina gamla sårskade sminknings kunskaper från Röda korset!
och ett galet inköp av en party lackkavaj mamman gjorde för några år sedan (superbra det är bara torka av Ölen )den fick sonen låna!
Ser ni den RÖDA väggen! De har vi fixat i veckan 4 strykningar*puh*

Rev av halloween texten från ett gamalt ofärdigt projekt limmade på på en påse och fick gjort denna present påse på 10 min fylld med smaskigt godis till den söta värdinnan
Om ni vill se förra årets sminkning så se länk
http://petraso.blogspot.com/2007/11/sminkning-varning-fr-knsliga.html
Fniss i morgon är det mamman,pappan och syster och bror som ska på party...fniss kanske mer bilder kommer......
nu ska jag se om jag kan sätta fart och göra lite Dt kort för Inkido för i går kom ja tro det eller ej mer julstämplar som ni inte sett..... ja dom kommer ut bara i en special utgåva så det gäller att jaga tag på dom;)

4 kommentarer:

LisaMattias sa...

Det där med sminkiningen är du ju bara sååååååå bra på! (liksom mycket annat!)

Sitter här och klappar på min Inkidostämplar och papper, menar du att det kommer mer godingar??!

Kram från Lisa

Anonym sa...

Vilken ruskig typ! Tycker det är så häftigt med Halloween :-)

Ser fram emot att se nya Inkido-stämplar, komemr det en sneekpeek snart kanske?? ;-)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hjääälp! han skrämde nog några stycken! Vad kul med så många nya stämplar, förstår att du har att göra! Själv har jag gjort ett Inkido kort som jag blev kanon nöjd med! Cropar för fullt!

Muffin sa...

Huuu...läskigt! Du använder din kreativitet på många sätt ser jag!
Kram!