fredag, oktober 24, 2008

Brunkullan = Mina färger



I Brunkullans 1 års Tävling bidrog jag med en 12x12 Lo den 3:de jag gjort i hela pysselkarriären.
Brunkullan är Jämtlands landskaps blomma och namnet på en trevlig butik.
Orange brunt mörk rött är mina Färger helt klart och ni kommer nog få se fler lo i höst från mig jobbar på ett nytt projekt just nu....

Och vem vann tävlingen??? Jo min söta pysselvän och sms kompis Muffin!!!*kramen*
Hurra hurra... 3 tävlingar under denna tävlings höst hos Brunkullan!!
Sötaste Muffin vännen min rockar fett ! Kolla hennes kort!!! underbara!

9 kommentarer:

Muffin sa...

Tack sötaste P!! Jag tycker din LO var hur läcker som helst, det är verkligen dina färger och du fick till den så fint.
KRAM!

Anna Maria Niia sa...

vilken läcker lo!!!

Du är BÄST!!

Kram

BellaMio sa...

WOW!!

Hur läcker som helst!

Och det syns verkligen att det är dina färger. Du är bekväm i färgskalan och får till det riktigt läckert!

Tack för att du delar med dig...

Anonym sa...

Den här var hur toksnygg som helst!

Christina / Synål / Stina sa...

Så snyggt gilla dessa färger

Kram
JAg har taggat dei i min blogg
http://stinaslillakrypin.blogspot.com/

Kickans_blogg sa...

Härlig LO Petra!!! Verkligen dina färger!! :0) Kramen Kicki

Biggan sa...

Underbara färger! Snygg design också! Fick mig ett gott skratt när jag såg ditt bokmärke på Stämpelgården! :))) Helt underbart! Grattis!!

Cicci sa...

Vilken LO, vilka färger! Wow! Önskar att jag också skulle passa med så mycket färg.

Anonym sa...

Heeej!

Otroligt fin LO!!! Gillar den skarpt! Synd inte fler kunde vinna!!! :) Underbara färger - ME LIKE! Jättekul att du vill länka mig! :) Vi "ses"! Ha en fortsatt underbar dag! Kram!