onsdag, september 03, 2008

Torsdag 4/9 Sista Chansen hos FORMAT!!!

Specialerbjudanden denna dag, bl.a:
* Påse med 8 omonterade stämplar för 50 kr! (värde ca 300-600kr)
* 30 kort och 30 kuvert för 69 kr, plocka själv!!
* Fyndpåsar med monterade stämplar, dynor,dekorationer som band,brads,knappar till SUPERPRIS!
* Påse med 5 monterade stämplar för 50 kr

(på våra specialerbjudanden är det dock inte 60%)


Ni fattar vilka erbjudanden!!!! kort och kuvert paketen blir 99 öre styck!!!!!!
Så lägg en del av era mäss pengar där för det är otroligt fina saker som finns kvar!!!!
Saker som det inte kommer finnas en sucks chans att köpa någon annanstas.... Inkidos saker kommer ju finnas till försäljning men alla handgjorda papper underbara stämplar.....
*SNYFT*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Frestar där!! Lite jobbigt att inte kunna åka ner till Format imorgon. Jag får inrikta mig på mässan. Jag har liftat ett av dina kort, resultatet finns i bloggen. Hoppas att det är OK? Jag har ett dopkort med sked på G oxå... du är ju 'mamma' till den idén också. Jag hittade en superfräck (gammal)psalmbok på returvaruhuset. Ha det gott!

Petraso sa...

Åh va skoj Mill"n!!!!

Anna Maria Niia sa...

Men herrejistanes!!!

Skulle ha planerat in hela veckan i Göteborg istället! Ska du dit idag och shoppa?

Vi ses på söndag!
Kram

Anonym sa...

Nej jag ska inte dit men har det ombesörjt...;)

Muffin sa...

Jag orkar absolut inte slita mig från snorträsket, det retar mig som tusan!

Anonym sa...

Synd att man inte bor i göteborg
Hoppas det finns många glada som kan handla bland det sistta.

Kram Christina