söndag, augusti 31, 2008

Sista chansen......

Från Format Papper:

Som ni nog vet blir det inte alltid som man tänkt sig och att vara
tidsoptimist är jag säkert inte ensam om!!
Vi kommer att ha öppet butiken torsdagen den 4 september
mellan 12.00 och 19.00
då vi bjuder på lite smått och gott från klockan 16.00
Självklart har vi kvar vårt kanonerbjudande;
60% rabatt på allt i hela butiken.

Välkommen!
Lise-Lotte & Jennie

missa inte chansen finns en hel del godbitar kvar
Var där nästan till stängning i Lördags..... så mina tips kommer här.....

Snoddar och band kan jag tipsa om.... ( Dom snoddarna är såååå Läckra och svåra att hitta i 50 färger)
Cb B-skiva som inte böjer sig så lätt i lexan ( 120 kr-60 % Kanon Pris!!)
Kort och Kuvert från Inkido
A4 papper från Inkido
Stora handgjorda papper som man läckert kan rama in ( tack för tipset Lina)
Magpie hylla
Stämplar från PXS, stampington, Os, Inkido, babara, hein .... finns riktiga guld klimpar till pangpriser!
Bosscut Charm alfabetet
CB Disney Dies
Dynor i lila och orange ( snyggt till höst löven)
Sakurapennor..... passa på köp färger du inte har...
kort och kuvert i handgjortpapper du hittar inte det hos någon annan......
färgade papper i 50x70 cm
och så butiks hyllorna dom är super läckra.....

3 kommentarer:

Ewonne sa...

och varför bor man inte i Göteborg????

Anna Maria Niia sa...

Jag vill ha magpiehylla... Men på fredag när jag tänker göra Göteborg osäker har dom redan stängt då???!

Petraso sa...

Japp det är stängt då..... tyvärr!
139 kr så den som kommer på torsdag har chans att fynda....
öppet till kl 19