fredag, augusti 15, 2008

Lila?




Nja inte min favis färg men det blev 2 kort i denna färg. det gula på kortet är en plastduk från lagerhaus. Testar lite ny Layout på min blogg vet inte riktigt hur jag vill att den ska se ut.
Har inte brytt mig om den på ett tag men nu är det mycket nytt i livet så Jag vill ha förändring över allt...... Ny soffa beställd och tapeter ska in skaffas och lite höst kläder inskaffade.....
Ska tvätta fönster och sätta upp nya gardiner.........
HÖST känslor måste det vara eller hur......

2 kommentarer:

Annika sa...

Fina kort!

Anna Maria Niia sa...

JAG VET!!!

Irriterande sambo som inte ville hälsa på snälla Petrao....! Jag mutade med allt möjligt! Nästa gång åker jag själv så jag kan bestämma.

Himmel vad mycket fint du skapat! Gillar raketkortet och jag är som du väldigt petig i valet av stämplar... Funderar gärna hur man kan använda dom på fler sätt.

Ha det bra!
Kram