torsdag, maj 29, 2008

vilken dag

Här är en bild på vad jag fick från Stämpelhuset
Gulliga S och A skickar ofta små gulliga saker i Dt pakent till mig och
jag har fått låna så fina die mm av dom.....
Har ju valt att lämnat min plats efter 1 1/2 år och kommer defenitivt sakna dom fast jag kommer ju ha kvar dom som Goa vänner !!!!*kramar*
Kolla vilket härlig paket som damp ner i dag från min underbara vän Lillblomman.
En utmaning i silver och guld!!!!
Yeah tjejen !!!!!det var ju såååååååååå fräckt och värmde mitt HJÄRTA!!!
*löve YOU *
och hals fick ge mig hem från jobbet med onti hals och öron,trode att det var allergin som spökat denna vecka men det är nog en föskylning! och jag som ska på fest till helgen( igen) det blir att kurera mig... har sovit 2h nu och hör hur tösen med klasskompisar leker ute på fotbollsplan,det är samkväm med lilla T klass orkar inte gå ut är helt matt.....
Det får bli liten blogg runda och sedan i säng igen.....
Är också så glad att jag och Yngla inte bara är tvillingsjälar i pyssel utan stjärnsystrar!
*KRAM SYrran*

5 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken rolig post du har fått idag!

Hoppas du hinner bli frisk till helgen så du kan gå på festen. Skickar en krya på dig-kram!

Biggan sa...

Hoppas du hinner krya på dig! Hade ju en envis förkylning för nån vecka sedan..ta det lugnt!

Krya på dig kramar

Biggan

Anonym sa...

Har kikat in hos dig å du gör såå fina kort! Superduktig!

Ha en bra dag, kramar

Muffin sa...

Tack för snälla ord om min vinst! Jag är så mallig och odräglig nu...;o)

Muffin sa...

Ha ha, du har koll du..=o) Jag väntade mig nästan att få se dig där på golvet, men tji fick jag!