lördag, maj 10, 2008

till någon som gillar choklad

Hm vet inte riktigt om det känns klart?
Attans va sur jag är på MIG själv Döpte mina bidrag till Pyssels CC fel och mailade visserligen om dem men det hade kommit så många bidrag att det inte fanns en chans att dom kunde fixa till det.... *äsch bättre tur nästa gång*
Kan glädja er med att visa er några korten i bloggen senare...
Gisses vilka fina Bidrag det hade gjorts... några hade en KLAR toch av skaparen att man genast visste vems bidrag det var ;) Det är gör kul när man inte vet vem som gjort bidragen blir kul överraskning efteråt! för dom som röstar....
Fick i allafall massa inspiration..... Ska använda wellpapper efter detta...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, så trist att dina inte kom med ändå då. Jag hann inte vara med den här gången, annars är det som du säger ganska lätt att se vilka saker som är mina också. Ditt kort är klart tycker jag, enkelt men snyggt! :) Kramar

Ewonne sa...

Wow, vilket fint kort!
Vad synd att du inte fick med dina alster på pyssel... Jag lämnade inte heller in denna gång, gjorde bara ett bidrag som jag inte var riktigt nöjd med så jag struntade i att skicka in...
Du som har så bra och fyndiga idéer alltid, har du något bra tips på ett kort till en kille som ska byta jobb. Vi har en arbetskamrat som slutar på fredag, jag har blivit ombedd att göra kort men eftersom jag inte kommer på något så tänkte jag på dig och dina braiga idéer och kanske kan lura till mig ett tips eller två ;o)
Kram Ewonne

Biggan sa...

Åh vilket fint kort! Gillar djupet och stämpeln är ju urgullig även om en mus i chokladasken inte skulle vara så kul i verkligheten! :)

Biggan

Muffin sa...

Jätteläckert! Ser så härligt ut när det sticker fram lite gräs också, förstår att du fotar ute för ljuset...=o)

Såg förresten att du också kommenterat hos Nina och ville att hon skulle göra stämplar som redan fanns - jag med. Kunde inte låta bli, jag beställde krokodilen och hans kompisar igår och väntar nu ivrigt, kommer att springa till brevlådan varje dag.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Massor av mums här som vanligt! Hur gör du? Trist att det blev galet med tävlingsbidragen. Här blir det inte mycket pyssel just nu, händerna är rätt kaputt! Tur att jag kan kolla runt här och bli inspirerad! Ha det gott!

Muffin sa...

Hej igen!
Har svarat på min egen blogg ifall någon mer undrar...=o)