onsdag, maj 14, 2008

monokromisk skimmrade utmaning



Mitt monokromiska tilltänkta bidrag till pyssel.net
Använt mina älskade fjärilsstämplar från inkido.
Stämplat med en rosa brilliance dyna på Kortet i Pink metallic och vellum från inkido...
Har limmat fast fjärilar på bandet också och blingat och pärlat i massa!!!
edit den 18/5 detta kort överlämnades i går till ett brudpar i stan av brudens bästis som ringde mig i panik och ville ha ett kort......
Har suttit i ishallen och tittat på Teamåknings uppvisning 80 tjejer och en kille
( den Danske mästaren ) dom är otroligt duktiga alla ihop!

5 kommentarer:

SasSa sa...

Oh så vackert kort!! Du är makalöst duktig!!
Fjärilar står högt på min önskelista nu när jag sett så många vackara kort med fjärilar på. Inkido säger du...
Har en utmärkelse åt dig i min blogg;).
Ha en fortsatt underbar dag!
Kram SasSa

netha sa...

Urvackert!

Anonym sa...

fantastiskt vackert!
ska nog ta och plocka fram allt vellum som finns i gömmorna nånstans!

Anonym sa...

Vilket vackert kort!!!
och en sån bra ide att använda det som bröllopskort!
Må så gott!
Lena p

Biggan sa...

Sååå ljuvligt! Underbart fina fjärilar!

Biggan