onsdag, april 09, 2008

Killar... va svårt......

Killar dom är svåra att göra kort till.....
Skämtade till det här kortet V:s moster beställt....
Gör ju inte så många kort på beställning bara till Vip:ar som söta H *puss*
Känner ju V så det är Lite roligt att skämta till det lite......
*se texten..... kanske i morgon står det på visa uppgifter*
Stämplar: cykel är inkywings, pojke är magnolia, to do list är october afternoon, rutorna är inqueB....
Tror V:s mamma kommer skratta gott!
Ska göra ett kort till hennes födelsedag fast det kommer bli mer Klassiskt i New england stil som hon gillar........
Tack alla ni som grattat till jobbet och det är gör skoj och har ju den förmånen som min vän J som jobbar i pysselaffär INTE har...... Manliga kunder i massor :) *fniss*

11 kommentarer:

Biggan sa...

Välkomponerat och läckert kort!Det kommer garanterat att uppskattas!

LisaMattias sa...

Kortet är superläckert!!

Kul att du trivs på jobbet, tänker att det passar dig med den jargongen som det kan vara i den branschen... *ler*

Var har du fått tag på october afternoon? Har sett stämpel där jag vill ha....

Nu blir jag förmodligen ordinarie dagmamma, den andre sa upp sig på dagen och jag var och hämtade alla hennes grejer igår... *glad*

Kram från Lisa

Theresa/Tette sa...

Oh, så mycket fint du gör! TFS!

Anonym sa...

Tycker det är jättefint! Men jag håller med om att det är jättesvårt att göra kort till killar. Särskilt eftersom jag har så himla svårt för blått!

Jättefina kort nedan, smart att klippa ut från presentkartonger! Nästan så att jag blir sugen att gå och handla bara för det. :)

Trevlig helg!
Kramar

Anne sa...

Hej.

Vilka härliga kort du gjort. Tycker att grodkortet var häftigt.
Han inte prata så mycket i affären.
Hoppas att allt är bra med dig.

Kram Anne

Anonym sa...

Detta kortet var coolt!

Kristina sa...

Petra du är ju bara så fantastisk på att skapa kort av alla små underbara saker!
Har missat att du fått nytt jobb?! Grattis!
Ha en skön helg.

Nina sa...

Snyggt!

Anonym sa...

Hej hopp min roliga och tokia vän!
Har haft priblem med att kunna lämna kommentarer ett par dagar, men nu är jag back on track!
Kappahlkartongen är så j-a häftig
och man blir så glad och det gillar jag!
KOrtet till grabben är klockrent och kommer att bli toppen!
Ha en underbar helg!
Bamsekram,
Lotta/ FruH

Laila sa...

Jag tycker du har fått till kortet så himla bra! Det är inte lätt att göra till en man/kille. Men dom här färgerna och stilen vart snyggt!

Heike's Creativeplace sa...

Wow,this is just gorgeous.

Beautiful work and coloring, love it.......