fredag, mars 21, 2008

Sorry

sorry att det inte dyker upp massa nytt i bloggen , så här när det är PÅSK och ni är hemma...
Men jag håller på med 11 bidrag till croppen på Scrappiz, blev så inspirerad....
Men det mesta är bara skissat.... Har lite problem ett kort det funkar i 2 olika klasser men jag kan inte bestämma mig får se om jag kan hitta något annat passande till den ena....
Det är Ebossing utmaningen och med tanke på alla mina pulver så får jag nog fundera på vad jag kan komma på? Hm..... Men det kommer nog poppa upp det ena och andra kortet här i slutet av helgen......

5 kommentarer:

Anonym sa...

11 bidrag?! Haha, du är inte klok. :) Jag tänker inte göra ett enda, för idag ska jag göra tre kort till poppes och resten av helgen går åt till påskfirande hit och dit. Men det ska bli kul att se resultatet av allt ditt pyssel.

Glad påsk!!

LisaMattias sa...

Just likt dig att hoppa på varenda utmaning... *fniss*


Undrar om det är någon idé att vara med....

Men det ska bli kul att se vad du hittar på!!

Påskkramar från Lisa

Katrin sa...

Du är galen! 11 bidrag - helt otroligt! Ser fram emot resultaten... Kanske man skulle peta ihop ett eller två bidrag själv. Eller 11...

Anonym sa...

Fniss jag tror jag kommer få i hop alla 11 ellr 12.....
har 6 st som är någorlunda färdiga..... inte riktigt helt klara...... ska börja fota och lägg upp i morgon Det tar ju tid.....
Har lit utstansat som måste göras... är så lat att ta fram Grodan....
har två galna petraso bidrag till samma utmaning...Millan kommer nog få hjälpa mig välja..... det ena är såååååååå Jag men Den andra iden är mer Anständig;) ni ska få se båda i bloggen....

Ulrika aka LillBlomman sa...

Du är galen! Men helgen är lång och många skoj utmaningar var det! Jag har faktiskt gjort 4 lo´s idag! Mega mycket för att vara mig! Vill göra några till! Ser fram emot dina bidrag! Kramen!