måndag, mars 24, 2008

och de sista gänget.....

Dt Skissen med Tema Nöjd..... Kul att göra använde mina Dt pappe från inkido har ju lite svårt för det där med journaling men det kommer nog snart... format 8x8
skiss Lo alt kort och det blev en Lo i formatet 6x6 =15 X15 cm
Kort skiss från card of Maria och det blev i old fashion stil med inkidos ovala grattis
inchisar vad man nu ska ha dom till???
Vill ni ser fler av mina bidrag av till Cropen gå in under
Äldre inlägg längst ner på denna sida....

14 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vad mycket snygga bidrag!!!
Din dotter är ju sååå lilk dig. Jag menar lika snygg som mamma!!!
Kram zizzi

Camilla sa...

Hejsan!
Åhh så mycket du har gjort här .
Och man bara vill se mera..ler..
Så många fina bidrag och alla är olika varandra..
Gillar dina sniglar med x över..såå gulliga.
Kram Camilla.

Anonym sa...

shit!! En massa nytt här ju..tusan va du legat i vännen!! *tittar med stoooor beundran*
Toppenfint som alltid! =D
Hoppas du haft en trevlig påsk å att din familj fått se dej nånting så du inte bara suttit å pysslat till cropen hela helgen! *fniss*
kram Petra

Anonym sa...

Wow så mycket fint du har gjort! :)

Biggan sa...

Så mycket snyggt och fyndigt du gjort medan jag bara gasat runt med skotern!!!:) Måste titta mer ordentligt på alla detaljer lite senare!

Biggan

Anonym sa...

Jag ska göra en liten tavla av mina inchisar som jag fått. Den kanske kommer upp i min blogg snart så håll utkik :-)
Kram
/Stamparina

Anonym sa...

Guuud vad du har varit flitig! Så många snygga bidrag du har hunnit med, och alla är verkligen så Petraso-style. Underbart!

Jag använder vanliga synålar av olika tjocklek. Jag syr med scrappersfloss och broderitråd. På det senaste kortet så har jag använt scrappersfloss. Lite stadigare och tjockare än med tråd.

stor kram
/Helena

ps. jag har inte riktigt bestämt mig för vilken dag jag ska till mässan på. En del av mig vill stå utanför mässan precis när dom öppnar på lördagen men sen tänker jag på hur jäääkla trångt det kommer vara med allt folk. Söndagen skulle vara lugnare men då kanske allt redan är slut. Beslutsångest. *Skratt*

Anonym sa...

Måste få komentera ettinlägg längre ner!! trosorna och kortet var ju hur läckert som helst!!! Synd att jag inte är gravid...
Kram TheresiA

Anonym sa...

Tackar tackar!! Du fick oxå många fina saker gjorda.
Ja de var verkligen jätte kul så blir nog flera gånger jag deltar i en sån där CyberCrop.

SasSa sa...

Jösses Amalia va mycket fint du gjort till cc:n! Gillar din stil så. Lite crazy(ibland) men totalt underbar!!! Uppfinningsrikedom i ett litet paket...
Tack för att du delar med dig av alla tips! Trädgårdsbältet och trosorna/kortet var ju bara bäst.
KRam SasSa

Ulrika aka LillBlomman sa...

Gillar din lo massor och hoppas att vi får se flera!!! Incharna kan du ju dekorera kort eller lo´s med! Ha det gott vännen!!

Lotta sa...

GUUUUUD, hur många bidrag hann du med egentligen under CCen?? Jisses.....och alla är bara sååå toksnygga! (måste bara blocka upp hakan från golvet...)Trosorna och kortet var ju bara WOW. Och trädgårdskortet var hur läckert som helst.Du har sån härlig stil! Hur har du hunnit allt detta?? Jag var glad att jag fick gjort 4 bidrag.......

Anonym sa...

WHat!?!! Är han född i vecka 34!?! *gaah* nu fick jag nästan lite panik!! Den får INTE komma ut nu!! *gulp*
Jag kniper allt vad jag kan!!!!!!!! ;)
Vi kan väl höras på telefon innan helgen stumpan!
Många kramar Petra

Sanna F sa...

så mycket snygga o coola saker igen!