söndag, mars 30, 2008

mässan över......

Måste bara visa vad dottern och hennes Kusin hade gjort till mi när jag kom hem i torsdags em!
Vinterns första och förhoppningsvis sista snögubbar.....Dom var så söta i detta mini format....;)

Här är vad jag shoppade på mässan.
Missade grungeboard arken hos SA och halvpärlor hos pysselmyran om dom inte var slut? och hade man haft mer pengar så hade man shoppat massa mer....
Hade dottern med och trevligt sällskap av camillaB, LL och lilla A.
Och träffade Sötisarna Lotta Fru H och Paradise och massa massa fler.....* Puss på er allihop*
Sedan måste ju Maria och Kompany ha en eloge för att det var så bra ordnat!
och Maria för att hon fixade Svart guld åt mig och sällskapet.
Sedan så kan jag säga att tack vare Lisa så är Jag en KRONA rikare!!!!
En Cb krona..... hon visste var den fanns kvar kl 17 i går;)

14 kommentarer:

mia.t sa...

Jag måste ju bara börja med att säga att de där minisnögubbarna var bara helt bedårande söta.

Kul att du fick tag på cb-kronan, och en massa annat godis också!

LisaMattias sa...

Så mycket fint du hittade!!!

Jag handlade inte alls så mycket, hade t o m pengar kvar när jag åkte hem... Har inte hänt förut... *ler*

Kul att jag kunde hjälpa till...

Bamsekram från Lisa

Anna Maria Niia sa...

Ska bli kul att se vad du hittar på att skapa med allt!

Och vilka fina snögubbar!!!

Biggan sa...

Åh vad jag blir avundsjuk!! Skulle varit så kul att få vara där! Du verkar ju ha gjort lite inköp så nu det är bara att vänta på reultatet! :)

Biggan

Anonym sa...

Oj, det blev en del shoppat ser jag! Har också kommit hem nu, vi åkte inom freeport på vägen hem. Har lagt upp alla inköp på bordet här och är sååå nöjd, ska fota allt också. :) Kul att ses idag! Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Katrin sa...

OJojoj vad du har legat i! Ska bli spännande att se vad det blir av alltihop! Och nej, jag är inte alls avis på att jag inte fick gå på mässa (näsan slår nästan emot skärmen *lol*)...

Kramisar/Yngla

Camilla sa...

Tack för idag! Jag är glad att vi valde att åka idag när det inte var så mycket folk! Om plånboken är lika glad är jag tveksam till..haha. Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Ulrika aka LillBlomman sa...

Vill också ha varit på mässa med ett översvämmande skrivbord! AVIS!!! Ser ut som du hittat massor av gotte!! De där snögubbarna var ju bara för söta!!! Här finns inte en snögnutta kvar, yes!! Och du, du gör ju visst ljuvligt vackra kort! Puss och kram!

Anonym sa...

Jag väntar med STOR spänning vad du komemr skapa.
Tur du inte var där på lördagen, all tid gick till att köa : (
Ha gott!
**kramis**

Anonym sa...

Attsingen, missade dig.....Det var smått kaotiskt ett tag. Jag fick sitta i entrekassa för att folk skull komma in. Underbara snögubbar. Gillar hattarna.
Kram Cissi

Karma sa...

Gulliga snögubbar! hihi Kul med mässa, mycket fint fick du med hem ser jag. Kram

Anonym sa...

Mässan var kul, hittade en massa fina saker, men gav upp efter 5-6 h, då orkade jag inte mer. =) Dock kul att ha varit på min första mässa någonsin.
Visst var det du som jobbade på Format när jag var in i fredags? Jag är hon från Ume! =)