fredag, november 30, 2007

Ännu mera *kär*

Säger bara WOW...... Malin aka BOOP en av det norska magnolia DT har kommit ut med en egen design kollektion med stämplar som hon säljer själv!
http://papilionstamps.blogspot.com/

och sedan har jag väl sagt att jag är små kär i http://www.octoberstamps.se/
Små tomtar....

Fick pysslat i går kväll fått en rolig utmaning av mina DT föräldrar Anders och Sofia på www.stampelhuset.se ... har gjort 1 av 4 i går...

Ska träna med min dotter i dag .... På simning... Det har just släppt och hon kan simma lite själv och Tomten har lovat komma med en prickig badräkt( var kan han hitta en? tipsa gärna) om hon kan simma till jul... på djupt vatten och inte nära kanten...
Sedan ska det pysslats hela kvällen.... Håller på att göra en Peter Pan hatt till dotterns gympa uppvisning... hm det ska gå att göra kullerbytter i den.... och så måste den ha en orange fjäder.... ska ju upp på vinden och leta upp fler advents stjärnor så får leta i bland påskpyntet....

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hur orkar du? Du har verkligen tusen järn i elden! Imponerande!! Ser fram emot nya kort!!! Måste erkänna att jag också blev lite kär i papilon stämplarna! Det var väl de som Aud gjort kort med?