torsdag, november 29, 2007

*KÄR*

Ja det finns så mycket saker jag är kär i just nu och vill... grrr

De som jag blev i kär förra veckan( är fortfarande ) är Easers småttingar.... dom flyger snart hit....

och idag så kollade jag Söta "riddarfrun" Kickis blogg.... och hon hintade om nyheter i hennes shop Och då blev jag störtkär!!! Maijoner Stämplarna Lite älvkliknade manga stämplar...sitter just nu och vänder och vrider på och kollar vill ha 4 st av dom eller hela arket.... * DÖDSKÄR*
och så funderar jag på hänglarna och så har ju magnolia lovat att inte göra så mycket smått i kommande klubbpaket..... och så Space Age Design kommer nog med fler ????
Kan man ÄTA stämplar???
en stor utrensning i lådan hemma får det nog göras...... om det ska finnas plats för nya.
Vill ha massa nya saker!
Hm jag får ju inte några julklappar.... *snyft* Men önskelistan är lång.... gärna cookiecutter Die med massa cirklar/blommor och en medium tag och ett mini album och stämplar från ovanstående... men Önska kan man ju göra???

Skrattade gott när en kollega frågade om jag hade några julstämplar? hon vet att jag gör kort men inte hur mycket.... *asgarv*

Hade en mysig kväll i går fick Stylat om vardagsrumsfönstret i går...VittVITT går det i år...
( bilder kommer) hade besök av Gulliga S och bubblade massa ideer till inbjudningar och pratade pyssel *underbart* Gjorde läxa med stora T och uppdaterade blogg och surfade och såg på GREY.... va George kuggad och Calli Chef... men var det 2 chef tjänster??? Och Burke stack det visst man ju...( fått kicken för homofobi) jisses och Mr Mcdreamy flört på krogen Merideths syrra.... Wow vill se nästa säsong NU!!!!! undra vem som blir på smällen av George brudar....

I förrgår var jag och Millan hos Rossanna och Pysslade! Tack för en mysig kväll och glögg och nybakta lussekatter! Lilla T Tyckte det var jätte skoj och leka med lilla A dom pysslade så fina kort ,ska se om jag får lägga upp det här och visa *sTOLT*

3 kommentarer:

Karma sa...

Ja, visst får man önska sig!! hihi hoppas du får något av det du skrev. Vad spännande med dit vit stylade fönster....skall bli kul att se. Låter som ni hade en mysig pysselkväll, jag är så pysselsugen nu men fick inte ihop det i tisdags tyvärr. Kramis

Anonym sa...

*ha ha ha* tack för rolig läsning : D
Jag undrade också ett tag hur 17 alla dessa stämplar hade hamnat hos mig, inte kunde det varit jag som köpt så mkt inte... Jag lade ut massa på tradera och fick ihop 500 spänn, kändes najs.
kram på dig "stollfia"

Katrin sa...

Hemska, hemska, hemska du!!!

Nu har jag beställt Majaronistämplarna och det är bara ditt fel!!! SKÄMS!

Får stryka din blogg ur listan, det blir så dyrt annars...

Annars allt väl. Låter finfint med vittvittvitt. Jobbar själv med den stilen härhemma.

/Kramisar Yngla