söndag, oktober 07, 2007

Stolt blivt rekomenderad av Hjördis!

Hjördis våran darlingson har fullt upp med sin familjs Salladsbar Bettan i Kungälv.
så när en av hennes fd kollegor ville beställa kort till en annan kollega som ska ska sluta sa hon till dom att fråga mig... en riktig utmaning för jag gör ju oftas inte beställningskort till någon jag inte vet vem det är tur att min sambo känner honom fick massa info på en a4 och plockade ut de delar jag kände att jag kunde få till något med...
förflutet som Fotbollsspelare i NOL IK och byggt på sitt hus många och har haft en bil som hette Edy 822 ochaft 13 rätt på strycktipset fast det gav knappt inga pengar, går kläd i jeans och jobbar med komponnter till mobiler.... Knappen som ser ut som en fotboll är köpt på FORMAT som har massa med roliga knappar till scrap.

2 kommentarer:

Laila sa...

Du är bara för makalös! :-o Så häftigt kort!

Anonym sa...

Du är ju så påhittig så man blir alldeles stum! *suger in inspirationen* // Elin