tisdag, oktober 23, 2007

cool kille och i går var 10 månaders väntan över

När jag skriver att 10 månaders väntan är över så tror ni väl jag väntat barn? För man hinner både bli med barn och föda innan jag äntligen fick min vinst från Osmile i en julkortstävling som avgjrdes 7 dec förra året.* Tack Lena på Osmile*
Fick spännande 3d skulptures i papper en gran och snöstjärna det verkar vara något för min mamma som är superduktig på Japanska pappersvikningar inte så avancerad som Yngla men ändå ett proffs.
Kortet här ovan är ett bevis att jag i bland inte kan sluta i tid....
Kladigt värre men min son vill gärna ge det till en kompis...
Stämpeln är från stämpelboden... lite festligt för Setterfreak Dt på stämpelboden reflekterade över en kommentar jag gjort i gallerit på scrappiz om deras Manga.. och PM:a mig, jag sa att jag älskar manga fast hade helst sett stämpeln i hel figur en tuff grabb....
hon sa nog detta till designern och vad kom till mässan!!! jo denna underbara som Camilla b agerade bulvan och shoppade åt mig!!!!
Space Age, stampotiqe är några märken som har stämplar som är lite tuffare....
Jag och Hellabella gillar ju lite tuffare stämplar i bland... hee

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, den som väntar på ngt gott, eller vad säger man? Riktigt coolt kort!
Kram!

Anonym sa...

Superläckert kort!
Menar du att du fick din vinst nu på en tävling som du vann förra året, förvånad?! Undrar om det var postkillen som kört vilse eller;)
Ha det gött
/Gunilla

Anonym sa...

hoppla, va coolt att du "fick" en stämpel efter ditt önskemål :) dom är himla coola o jag gillar verkligen killen med skateboarden..

ja vi gillar ju det lite annors du o jag, men det är väl härligt ändå! ;)

Casa Ottman sa...

10 månader!!!! Ja, inte kan man kalla det snabbt iallafall *s*
Ha en bra dag!
/Helena

Anonym sa...

Vilket härligt och kreatvit kort...man ser att du har haft kul när du skapade den! Läcker!!!