lördag, september 29, 2007

Tävling

Tänkte köra en liten tävling ;)
Ni vet ju att jag gillar att använda lite annorlunda saker på mina kort.
Men frågan är vilken Scrap pryl har ni aldrig sett på mina kort... äger inte ens detta!
Vem vet kanske ni kommer på fler saker men detta är
en sak som syns inget verktyg eller märke!
Den som svarar rätt först fram till den 3/10 Ni får bara gissa på en sak var.
Vad vinner man då jo härligt syrafritt papper med metallic skimmer
i färgerna vitt ,rött och svart ( runt 250 gr)

14 kommentarer:

Camilla sa...

Jisses det här var inte lätt! Ändå pysslar jag ihop med dig ett par gånger i månaden! Det blir till att gissa på något...spets!

Millan sa...

Hmmm, jag har ingen aning, men gissar på magic mesh...

Anonym sa...

Jag gissar spets!

Anonym sa...

Jag gissar på ghost shapes. Alltså genomskinliga.

Anonym sa...

Jag tror att det är öljetter! Det verkar inte som att så många använder det numera. Tror du har sålt bort alla du hade! :)
ninaerica

Anonym sa...

Tänkte gissa på öljetter, men eftersom någon redan gissat på det så gissar jag på rubons istället.

Biggan sa...

Ja..man kan ju faktiskt hitta det mesta på dina kort!! :) Nu har jag gått igen hela ditt galleri och mitt gissning blir glitter(lim)!

Biggan

Anonym sa...

Hmmm ... var också inne på öljetter ett tag, men hittade faktiskt en i nederkanten på ett segel på ett kort! Så då får min gissning bli rub-ons, för några sådana har jag inte sett bland dina alster. Har jag fel?

Anonym sa...

Hmm, svårt.....
Kanske Decorating Chalks??

Anonym sa...

Jättesvårt... Gissar ändå på såna där guldiga eller silvriga peel off:s, för de gillar inte jag i alla fall...

Kram från Lisa

Lillemor sa...

Ha-ha det blr lätt eftersom queen of stickles-titeln(Den har Susannesj norpat) redan är upptagen så gissar jag på just det-stickles! Du är väl snarare Queen of imagination!
Lillemor

Anonym sa...

jag gisar på QK Du gör underbara kort och LOs

MiaMaria sa...

Svårt, men jag gissar på häftapparat :)

Anonym sa...

Ja du, är in ofta för att få lite inspiration och för att titta på allt rolig och vackert du gör. Så till min gissning....det får bli "stickles".
Ha en bra dag!