måndag, september 17, 2007

Scrap Skada eller?

Jag är ju bara "kortmakare" och vill inte kalla mig riktig scrappare ännu.
Men så skadad man är efter att se allas snygga Lo har jag börjat tänka på Scrapp papper när jag ser olika kläder....
Dottern fick en snygg svart tunika med vita doddlade blommor på Lindex i helgen.
Har tom stämplar som passar till den ;)

I dag är det fotografering i barnens skola och dottern som har långt vackert tjockt rakt hår ville har korkskruvar.... Pyssliga morsan tvinnade håret till bollar i går och använde curling spray och nu på morgonen fick hon värsta Diana Ross håret och gick nöjd till skolan i sin nya svarta tunika....
Pojken tog helt frivilligt på sig en slipover och snyggade till håret med gele.
Så snälla barn? eller så vet dom att fotona kommer hänga på vägen hos sina mor o farföräldrar och då är det lika bra att vara snygg. *Mamma Överlycklig*

Har bloggat runt och njutit av er andras shopping kassar från mässan.... Åh vad shopping sugen man är men det finns ju 2 mäss chanser till för oss Göteborgare i år.... :)

Men helgerna är så bokade framöver för båda barnen fyller år och så är vi FOTBOLLS x 2 och innebandy, Gymnastik och simning. I går konstaterade jag och ett par mammor att vi träffas ju 3 gånger i veckan med olika barn och olika aktiviteter och så mycket träffades vi ju inte ens när vi umgicks i skolan får så där 25 år sedan. Vi förstår nu varför våra mammor känner varandra dom har ju hållt på på samma sätt...tillbringat timmar väntande på oss.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan fresta med ännu mer inköpsbilder i min blogg. ;) Är jättenöjd!

Petraso sa...

Åhhhhhhhhh vad har du för blogg adress???

Anonym sa...

Men det klart att vi vill se lite mera lo´s från dig! Du har ju tänket!!!!! Visst är men inte det minsta avis på allas shopping HÖGAR!!
Kram!

Camilla sa...

Men det var ju typiskt att fotografen var sjuk när ni arbetat så med dotterns hår!

Vi ses i morgon hoppas jag?!

Karma sa...

Så fina dom måste ha varit när dom knallade i väg till skolan. Jag glömde ju helt så min lilla traskade i väg med joggingbrallor, hihi. Så jag var ju lite nöjd när jag hörde att fotograferingen var framflyttad, förstår att inte du kände detsamma med allt jobb du lagt ner. Ska bli kul att ses i kväll Kram