lördag, september 15, 2007

Blåbär

Blev så sugen på blåbär här i veckan.
Fick andväning för mna blåbärs stämplar från hänglar och extra roligt blev det när det blev mera blåbärsstämplar från magnolia( klubbpaketet kom sent omsider)
Jag har verkligen en massa höststämplar passande med alla kalas vi har på hösten men inte så användbara stämplar resten av året... men man kan väl aldrig ha för få stämplar eller?

Längtar efter träff med mina Pinglor veckan och att Skruttan kommer och mumsar grisini en kväll... Det är enMassa som jag vill träffa och saknar LL, Jennie, Jossan, Lisa N ja och alla er andra goingar! blir lite sjuk på att man missat mässan i helgen men barnen och plånboken behövde detta... Dottern och jag har gått 4,5 km för att hon skulle få gympa 1h och måste gå upp kl 6.30 och baka till fotbolls match( överambiös ????NÄ... men inte fått tummen ur och hellre det än att tå i kväll med det)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vart har du sätt det tyget? Jag vet inte riktigt vart jag skall leta :)

Anonym sa...

Härligt blåbärskort! Vart lite full i skratt av ditt namnförslag då min systerson heter Malte! Kan ju bli lite förvirrande- typ- sitt Malte, hit Malte!! Ha, ha!!! Men namnet är kanonfint!
Ha det gott!

Malin sa...

Blåbär mår man bra av!
Synd att jag inte såg dig på mässan!!
Kram

Anonym sa...

Härligt blåbärskort!!

Typiskt att du skulle nämna grissi - det vattnas i munnen... *ler*


Nu har jag varit på mässan och hållt demo för första gången i mitt liv - jättekul var det!! Och bra för plånboken att jag inte hann runt och shoppa så mycket... Men två nya clearstampsalfabet blev det förstås...

Kraaaaam från Lisa

Karin sa...

Oh, vilket underbart blåbärskort och härliga färger!! Stämplar kan man ha väldigt många.....

Karma sa...

Snyggt kort Petra! Låter som du har haft fullt upp. Ser oxå fram emot i morgon o vår träff. Kramis