lördag, september 08, 2007

Bakat grissini

Bakade chilpote grissin i fm*mums*

10 kommentarer:

Karin sa...

Det ser gott ut! Härligt kort du gjort i förra inlägget.

Camilla sa...

Mmmm smaskens...vad du är huslig! Kortet är superfint...men jag vet inte om jag förstår din förklaring. Kanske jag kan skylla på min blonda hårfärg...?

Anonym sa...

Den där bilden får det att vattnas i munnen, och jag VET ju hur goda de är!!! Kunde nästan inte sluta äta på dem sist, ju...

Med bandet sådär ser de ut som en fin gå-bort-present, istället för blomma!!

Kram från Lisa

Anonym sa...

Men hallå det där ser ju inget gott ut alls!!! Obs nu är jag alltså ironisk! Hembakta och allt! Du är verkligen duktig på allt! Är det svårt? Älskar sådana!
Lika blond här och fattar inte ett smack, hi hi!
Kram!

Anonym sa...

Petra, du allsmäktiga mångsysslare.... skulle så gärna vilja ha din åsikt om mitt asfaltskort...

Kram från Lisa

Och du, synd att vi inte ses på mässan, men vi får försöka en annan dag i höst...

Anonym sa...

fy sjutton va gott!! Du är visst duktig på det mesta hör jag!! =D
Kram kram

Anonym sa...

Jag KOMMER!!! Shit så gott!
Helt underbara kort du har skapat...som vanligt!
kram tina

Anonym sa...

Ja du ÄR otrolig! Tror jag ska komma förbi på den där fikan snart...Du har blivit utmanad i min blogg...Vågar du anta den....?
Kramisar!!!

Karma sa...

ojoj, dom är ju såååå goda! du är duktig du Petra. Jättefina kort du gjort oxå. Kram

Hilde sa...

Nam nam... dette så godt ut, og minner meg om forrige sommmer i Toscana..... ååååå som jeg lengter tilbake dit!!!