torsdag, juli 19, 2007

Efterlängtad Baby!!!


Våra Grannar och Goda vänner fick snabbt sin baby i Tisdags kväll!

Vi rykte in som barnvakt innan hann Morfar kom.

De stora flickerna har väntat på babyn som skulle komma den 24/7 kl 7.30 men allt blev vänt på ända och gick Fort och inte alls som planerat men det gick Bra och det blev en BROR!!!

Japp så resultatet är 3-2 i familjen! Den stakars pojken kommer få ha livvakt för inte nog med sina 2 stora systrar finns det mer än 6 st grannflickor !!! Det har inte varit någon baby på gatan på många år! Sambon fick whisky och cigarr av den stolta pappret och jag stängde in mig i garderoben!! Vill ha ett kort klart till hemkomsten i em !

3 kommentarer:

Camilla sa...

Oj, har bebisen redan kommit?! Vad kul med en liten bror!

Vilket supergulligt kort! Visst är PP:s bebis söt?

Petraso sa...

Älska PP bäbisen! tor bäbisen kom hem redan i går eller så blir det i dag, fniss du ska se kläderna vi köpt....senska om man säger så..

Anonym sa...

Super fint kort!!! Såååå söt stämpel... Var hittar jag den!! Skit att jag inte kunde komma och pyssla igår :-( *lessen* Hade varit sååååå kul!! Jag börjar jobba 15 aug men innan det hoppas jag på att få ut Smurfen och mannen och ha invasion av brudar här :-D hoppas du kan då! Kram