söndag, juni 10, 2007

Kort till mig

Detta kort har mina systrar knåpat i hop nja dom är mer kreativ med deg och marsipan och sjuka presenter, vågar inte skriva vad jag fick av dom.....( visa av er vet*rodnar*)



















Kolla vilken underbart kort med Chipboardsblomma ANNA har blingat med 3d lack och glitter och i petraso färger helt underbart!!!!!!
Jisses va kreativa pinglorna varit!!!!
kort på oss och i mina färger och min favo stämpel. Som Rossanna är lycklig ägare av den limeted Original design på Döskallen som inkywings nu har till försäljning fast utan detta super smile.....



2 kommentarer:

Karma sa...

ja, dina systrar var verkligen kreativa :-) haha, Annas kort är ju sååå snyggt. Kram malin

Anne sa...

Stort GRATTIS på 35-års dagen i efterskott.
Varma hälsningar Anne